30 Ocak 2011 Pazar

Sevgili günlük;

sevgili günlük,
az önce 2000 köklük saç ekiminden çıkıp eve anca ulaştım...kör oldum sanırım... hala gözümün önünde delikler ve saç kökleri uçuşuyor..bir de botoks yaptım gençlik dağıttım...bugünkü görevimi tamamladım...
yarın pazar ve şimdilik boş görünüyor...o zaman benim için "manda gibi uyurum kralını tanımam" günü diycem ama kesin erken uyanıcam o yüzden demiyorum...iş yoğunluğundan seni biraz ihmal etmişim onun da farkına vardım "biri" sayesinde :))...o "biri"ne de buradan teşekkürlerimi borç bilirim...
ayrıca sevgili günlük;
hafta boyu gelecek hafta maçlarına son derece konsantre olup kupon yapmayı ve sonucunda zengin olup kendimi bu sefil doktorluk hayatından kurtarmayı planlıyorum...bakalım haftaya pazartesi sana aston martin'imle yazıyor olacak mıyım? :)))bunu kapıda bekleyen kızım duymasın...ama onu da vermiycem kimseye..bu böyle kayıtlara geçsin...bilirsin alışkanlıklarımdan ayrılmam zor...duygusal bağ kuruyorum...ve bu huyumu seviyorum...
ayrıca son günlerde üstümde bir uğursuzluk var...sanırım millet nazar değdirdi...bunu kim yaptıysa da bir ara hatırlat gözlerini oyayım onların...
iyi geceler...yarın görüşürüz..söz seni bir daha ihmal etmiycem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder