8 Ocak 2011 Cumartesi

GÜN: 1

Sevgili günlük;
Evet..Bundan sonra sana içimi dökücem..her gün...
Öncelikle artık kalp kırıklığımdan kurtulmalıyım sanırım..aslında neden bu kadar kalbim kırıldı anlamış da değilim...Doğru düzgün tanımadığı bir kişi kalbini ne kadar kırabilir ki insanın...öyle değil mi?
Artık ders çalışmaya başlamalıyım...Ne de olsa herşeyi unutmanın en kolay yolu bu...Sonra kendimi işime vermeliyim tamamen...kafamdakileri silmenin en kolay yolu da bu...Kolay yolları bulduktan sonra da...Hadi artık...DELETE...SURE?...YES...
http://ufizy.com/AnIQhY1Mf-0/

5 yorum:

  1. "Her gün" sözünüzde durmamışsınız anlaşıldığı üzere...

    YanıtlaSil
  2. :))) son günlerde işe fazla kaptırdım sanırım.. :)) uyarın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Kendini işine ver evet evet en iyisi. Şu kalp kırıklarından bahset... Beraber kurtulabiliriz diye düşünüyorum.
    Sevgiler.
    *** Seni tanıdığıma çok sevineceğim gibi bir hissiyata büründüm, heyecanlandım hatta ;)

    YanıtlaSil
  4. aynı şekilde ben de çok heyecanladım senin de yazdıklarını okuyunca...hep beraber küllerimizden yeniden doğalım...çok sevindim ben de seni tanıdığıma...

    YanıtlaSil
  5. İlginç, böyle büyüyo demek bu blog alemi... Ben de memnun oliyim mi :)

    YanıtlaSil