24 Nisan 2011 Pazar

uzun zamandan beri ilk kez yazdırdın bana...içimi kanata kanata...sadece bahçedeki kedi şahit şu an ne durumda olduğuma...
evet sen gidiyorsun...saçmasapan kelimeler kullanarak...bahanelerin arkasına saklanarak...bahaneler bulmaya çalışarak...ben dengesizim,ben beceriksizim diyerek...bunların hiçbiri hiçbirşeyi değiştirmiyor...
hepsinden önce sen gidiyorsun....
evet sen gidiyorsun...bense burda tüm kelimeleri hazmetmeye çalışıyorum...ben daha filme alt yazı bile ekleyemem ki sen olmadan...ben daha uyuyamam ki senle iyi geceler konuşması yapmadan...ben karar veremem ki sen olmadan alacağım iki şey arasında...
evet sen gidiyorsun...ve ben burda sen olmadan o kediye ağlayıp anlatıyorum herşeyi...
evet sen gidiyorsun...ve ben uzun zamandır ilk kez yazıyorum...
hoşçakal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder